Mișcare

Mișcare - Omul, în cea mai simplă formă a sa, este făcut să se miște în mod constant și în medii cât mai diversificate. Prin exerciții naturale și de baza precum ar fi: mersul, alergarea, aruncarea, ridicarea de greutăți, împinsul sau trasul, cățăratul, înotul sau tehnici de auto-apărare. Acestea sunt adaptate pentru nevoile și condițiile fiecărui individ în parte, pentru a fi apt să trăiască în mediul înconjurator.

Antrenamentul funcțional - poate fi numit astfel dacă are ca scop final capacitatea unui om de a îndeplini sarcini zilnice cu vigoare și vigilență, fără oboseală nejustificată și cu energie suficientă pentru a se bucura de activități de petrecere a timpului liber și de a răspunde la situații de urgență, cum ar fi calamitățile naturale sau cele provocate de mâna omului.

În țările civilizate, locurile de muncă la birou sau în poziții statice, obligațiile sociale sau alte obiceiuri moderne distanțează oamenii de mediul lor natural în aer liber și împiedică adesea practicarea activității fizice. Dezvoltarea fizică rămâne în urmă, chiar poate fi blocată de activitățile mai sus menționate.

Totul începe încă din școala primară, când copiii stau într-o poziție total nenaturală pentru perioade îndelungate de timp, câteva ore pe zi, fără a face nimic pentru a contracara efectele negative ale unei posturi defectuoase.

Unii sunt mai norocoși, având în preajmă adulți care îi îndrumă către mișcare, indiferent de tipul ei (poate fi recreativă sau sport de performanță). Totuși, dacă cei mici sunt curioși și au energie aproape nelimitată, adulții sunt mai greu de mobilizat, în special dacă nu au avut implantată o cultură a activității fizice încă de când erau copii.

Într-o societate ideală, fiecare individ ar trebui să aloce o atenție deosebită mișcării zi de zi, oră de oră (excepție făcând perioada de odihnă sau de somn). Astfel se poate păstra o stare optimă de sănătate, nerespectând un regim de antrenament foarte strict.

Însă, dacă anumite persoane doresc să își dezlănțuie adevăratul potențial al corpului, trebuie să urmeze un program de antrenament, care să aibă un scop precis, indiferent care ar fi el (scădere sau luare în greutate, creșterea forței sau îmbunătățirea rezistenței, schimbarea compoziției corporale etc.)

Contacteaza-ne!