Acreditari

  • Antrenor personal level 2
  • Yoga 200 RYS
  • Pilates Matwork
  • TRX
  • Advanced Functional Training
  • Anatomy Trains
  • Precision Nutrition

Madalin Constantin

Antrenor Personal

Numele meu este Mādālin Constantin, m-am născut și am crescut în București, România. Am practicat fotbal profesionist de la 8 ani până când stilul meu de viață haotic și accidentările m-au determinat să-mi închei cariera. În adolescență m-am familiarizat cu sporturile de contact (kickbox, box și MMA), dar am practicat doar pentru a mă mișca în plus.

În clasa a IX-a am intrat pentru prima dată la sală cu câțiva dintre amicii mei de liceu. Timp de o lună ne-am antrenat doar pectoralii și bicepșii, și, neștiind ce să mai facem și fără nicio îndrumare, am renunțat. Am început să merg din nou la sală în ultimul meu an de liceu, când mi-am dat seama că talentul nu înseamnă nimic decât dacă este susținut de o formă fizică bună. Am început să cumpăr cărți despre fitness și să citesc cât am putut, atât din cărți fizice, cât și online. După un an, imediat după ce am terminat liceul, am început să lucrez part-time ca instructor la aceeași sală în care mergeam să mă antrenez, chiar dacă nu aveam nicio certificare (noroc că nu am accidentat niciun client). Prima certificare pe care am obținut-o în 2011 a fost adevăratul început și de atunci mi-am aprofundat cunoștințele în domeniul wellness, participând la numeroase cursuri, workshop-uri și citind o mulțime de surse, mai bune și mai puțin bune.

În prezent sunt un antrenor personal certificat și antrenor de fitness de grup pentru TRX, Hatha Yoga, Pilates, Stretching și Functional training. Cele mai importante surse din care îmi culeg acum informațiile sunt: Anatomy Trains și Gray Institute (toți care studiază și scriu despre fascie și biomecanica umană pornind de la conceptele lor) și Precision Nutrition.

În legătură cu alimentația, de copil am mâncat o jumătate de pâine la felul întâi și cealaltă jumătate la felul al doilea. Aș fi mâncat line și la desert. Am început să fiu mai atent la dieta mea doar în ultimul an de liceu, acordând atenție și antrenamentelor fizice. Instinctiv am redus pâinea și zahărul, concentrându-mă (involuntar) pe o dietă bogată în proteine; după câteva luni, mâncam pieptul de pui cu lapte, să nu mai am senzația că mănânc carton. Rezultatele au apărut rapid, dar proteinele în ​​exces și creatina (din suplimente) au dus la prima mea piatră renală. Durerea era uneori insuportabilă, dar până la urmă am reușit să mă vindec destul de ușor (cu ceaiuri, merișoare și alte plante), în comparație cu alții care suferă de aceeași problemă. Am început să învăț mai multe despre nutriție și de-a lungul anilor de studiu am descoperit că ceea ce mâncăm (sau nu) ne influențează viața mai mult decât credem. În acest domeniu, nu există „o dimensiune unică pentru toți”, de aceea, fiecare dintre noi trebuie să ajungă la un moment în care să își cunoască propriul corp și reacțiile sale la diferite tipuri de alimente. Puteți face asta singuri sau ghidat de un specialist. Puteți încerca tot felul de diete, cum ar fi Atkins, Mediteranea, Keto, Dukan, LowCarb, HighCarb, Rina etc. Toate vor funcționa o perioadă, deoarece fiecare reprezintă ceva nou pentru corpul vostru. Adevărata provocare este să îți găsești stilul nutrițional care să fie în funcție de tine și de nevoile tale și va dura toată viața; aici veți găsi reguli simple de nutriție, precum și rețete, variante și sfaturi care vă vor ajuta în călătoria voastră către un stil de viață echilibrat și fără exces.

  • 0

    Acreditari

  • 0

    Discipline

  • 0

    Clienti

  • 0

    Ore in sala

De ce sa lucrezi cu un
Antrenor Personal?

Pentru același motiv pentru care duci mașina la service, chemi instalatorul sau electricianul acasă, sau urmezi cursuri de dezvoltare personală.

La fel este și aici, diferența fiind că investești în starea ta de bine, mentală și fizică. Și poate cel mai bun argument pe care ți-l pot oferi: vrei să lucrezi cu un antrenor pentru a nu ajunge la medic copleșit de accidentări.

Beneficii:

Stabilirea unor obiective realiste și aplicarea unui plan eficient, care să conducă clientul către destinația dorită într-un timp cât mai scurt și cu riscuri minime.
Integrarea unor obiceiuri sănătoase, solide, care să reziste toată viața, nu doar pentru o perioadă mică de timp.
Îmbunătățirea sistemului respirator și corectarea posturii, astfel încât antrenamentele specifice să fie realizate cu eficiență maximă.